گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه اعلام کرد: رژیم جعلی و اشغالگر اسرائیل به‌شدت از حمله به ایران در هراس است.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در اجتماع ده‌ها هزار نفری بسیجیان چهارمحال‌وبختیاری در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد افزود: رژیم منفور اسرائیل نگران حمله به ایران است و ترس بزرگی از ایران دارد. وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که با جنگ سخت دیگر به اهداف شوم و پلید خود نخواهند رسید؛ از همین‌رو تهدید علیه انقلاب اسلامی ایران را رها نمی‌کنند.

بهترین شرایط دفاعی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  نیز گفت: وضعیت دفاعی کشور در بهترین شرایط قرار دارد.به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، سردار وحیدی با اشاره به تجهیزات دفاعی کشور گفت: در حال حاضر تجهیزات دفاعی کشور از ضریب بالایی برخوردار است و این به‌معنای استقلال پایه‌های دفاعی ماست و باعث می‌شود، نیروهای شهادت‌طلب ایران اسلامی به‌کمک این تجهیزات دفاع مستحکمی داشته باشند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: تا پایان آذرماه سال‌جاری 930 هزار هکتار از اراضی آلوده به‌مین پاکسازی شد.

وحیدی ادامه داد: طی مدت 7سال گذشته بیش از 2 میلیون و 850 هزار مین و گلوله عمل نکرده، در سراسر کشور منهدم شده که از این تعداد 41 درصد در استان خوزستان بوده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه گفت: تقریباً 73 هزار هکتار از اراضی آلوده به مین در برخی استان‌های کشور از جمله خوزستان، آذربایجان غربی، ایلام، کردستان و کرمانشاه باقی‌مانده است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال 1391 این نقاط کشور نیز از مین پاکسازی شود.

کد خبر 99373

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز